vineri, 2 noiembrie 2012

Why i started writing ? ♥

Acum cateva zile ma gandeam cum ar fi fost daca viata mea personala ar putea fi cunoscuta in mod detaliat de catre ceilalti , gusturile si " hobby-urile " mele devenind , poate, intr-o zi si ale voastre. 
Asadar , m-am hotarat sa scriu,de acum in colo,diferite pareri,si de ce nu,propuneri chiar aici , fara a mai sta prea mult pe ganduri .
Pot pretinde ca voi fi un " blogger" cat se poate de punctual , fara a introduce in scrierile mele zilnice mesaje abuzive la adresa altor persoane.
Reamintesc faptul ca,mesteresc pagina deocamdata dar cu timpul o voi finaliza constructiv. 
Multumesc pentru intelegere si acelora care vor fi alaturi de mine si blogul meu in viitor! 

P.S : " Acest blog poate contine materiale din toate domeniile mai putin cele 18 +


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu