sâmbătă, 3 noiembrie 2012

My childhood cartoons !

Desi nu am trecut total de stadiul "copilariei " , declar cu sinceritate ca desenele care mi-au marcat copilaria intr-un mod pozitiv, le mai vizionez pana si astazi pe youtube . Nu ma mai satur de ele,desi le-am vazut de N ori ,sunt magnifice si te readuc in vremurile de atunci.
Probabil ca foarte multi dintre voi ,la fel ca si mine, le mai urmariti si astazi pe internet. Mare pacat ca , canalele FOXKIDS & JETIX au fost inlocuite cu "EXTRAORDINARUL" Disney Channel ,dar din fericire, nu si din sufletele noastre de copii.
Sunt o adolescenta inebunita dupa minunatele desene marca foxkids & jetix, precum si "ce-i mai mari" , si de aceea doresc sa expun cateva dintre " desenele copilariei " pentru ce-i care au uitat ( din pacate) de ele : 

1. Ce-i cu Andy?! 

Superbe desene . Le urmaream cu multa atentie. 



2. Copii de la 402 

Erau ,sunt si vor ramane numarul 1 in topul desenelor mele preferate. Preferam sa ratez pranzul, sau cina pentru ele. ♥♥♥

P.S. : Episodul meu preferat,printre celalalte :)

3. Viata cu Louie 

Fascinantul Andy Anderson era preferatul meu .El facea tot desenul ♥ Fara el, totul era o pierdere. Il iubeam de-a dreptul. Radeam cu gura pana la urechi, iar azi, fac la fel ♥



4. Spioanele ♥

Si acestea,erau favoritele mele. La varsta de 8 ani am avut chiar si o papusa cu Sam , obisnuind mereu sa ma joc "de-a spioanele" cu o buna prietena. 






5. Insa, inceputul copilariei fragede mi-a marcat-o desenul Wunschpunsch .
Nici parintii nu au uitat aceste desene, care mi-au dezvoltat imaginatia foarte mult,ajungand sa fac asa-numitele " vraji" ♥ Din pacate pentru mine , aceste desene nu se mai gasesc subtitrate ci doar in varianta originala ( Engleza) .




Toate aceste desene sunt minunate,si multe altele de pe cele 2 canale amintite mai devreme. Desene ca acestea nu se vor mai produce niciodata ♥ Mereu imi voi aminti cu drag de ele, pentru ca multumita lor am avut o copilarie fericita. ♥ Mare pacat ca acum, nu mai exista decat pe internet.. 

2 comentarii: