sâmbătă, 3 noiembrie 2012

♥ Because i love reading ! ♥

Pentru mine, cititul este ca si cum te-ai uita la televizor. Prin ele descoperi o lume noua si fascinanta ♥ plina de iubire si mister  in fiecare pagina .
Acum 2 ani, nu eram de aceeasi parere ca si acum. Preferam televizorul ,pana cand mi-am dat seama ca , un "desen" mult mai bun regaseam in carti . Prin ele am reusit sa-mi dezvolt imaginatia si cultura .
Marturisesc ca nu citesc orice fel de carti. Prefer thriller-ele , cele de dragoste,aventura si drama . 
Am cateva propuneri pentru voi .
Daca si voi preferati aceste genuri de carti, vi le recomand cu incredere :

1. Un thrill de exceptie . Unul dintre preferatele mele :)

2. Un roman de dragoste : este preferatul meu ! ♥


3.Un roman de familie combinat cu putina aventura . Povestea trista a unei fetite pe nume Lucy Gault. 


4. Si nu in ultimul rand , un roman ucgiator scris de faimoasa Agatha Christie. 


Sper ca v-am putut ajuta in acele momente cand nu aveti idee ce sa cititi sau ce carte sa achizitionati ! Spor la citit ! ♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu