sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Passions never die ! ♥

Cu totii ne nastem cu un scop , urmand o anume cale in viata . Traim ca sa iubim ,si nu iubim ca sa traim . Gresim, spunem lucruri fara sa gandim , pentru ca suntem o adunatura de oameni imperfecti cu sentimente sau fara . Avem placeri ascunse , suntem mai fericiti sau nu , inegali si nepasatori in anumite momente . Simtim afectiune atunci cand poate nu ar trebui , dar traim in continuare pentru ceva important.
Facem lucruri implicand multa dragoste si bunavointa ,dovedind putere si incredere pentru propria persoana.
O numim pasiune. Pasiunea de a trai si de a fi fericit. Un lucru normal si frumos din viata unui om. Fie ele mici sau mari ,  sunt alaturi de noi zi de zi , facand parte din tot ce numim " viata " . Le simtim de mici ,si sunt acolo pana la moarte . Unele le dobandim, iar de altele nici nu stim ca exista.  
Avem principii , si uneori chiar uitam ca avem . 
Stingem o iubire adevarata , o speranta  , un adevar dar niciodata o placere.
Ascundem dupa noi tristetea si dezamagirea, si luptam in continuare pentru ceea ce ne-am propus.
Dar niciodata nu renuntam la noi , la ce visam sa fim ,sa ajungem sau sa avem . Nu renuntam la familie si la prietenii cu care am inaintat printre obstacole.
Impreuna am visat si am sperat , am luptat si nu am varsat o lacrima pentru ca mereu a existat cineva care sa ne tina capul sus in momente vitrege.
Suntem oameni , si avem parti bune si parti rele, dar  pasiunile ne diferentiaza de nevertebrate.
Stim sa ranim si sa iertam , insa lucrurile cu adevarat importante in viata ne mandresc in intregime ♥




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu