vineri, 23 mai 2014

Tu cat de fericit esti?

Am auzit de ea,nu am cunoscut-o pana acum,si chiar daca nu am luat nici un fel de masura in privinta ei , in adancul sufletului chiar mi-am dorit sa aflu mai multe despre aceasta.Stiam de la altii ca nu apare atunci cand o cauti, caci ei ii place sa se lase greu gasita,si pune la incercare toti oamenii,fiindca stie ca nu toti sunt demni de a o pretui. Si da vorbesc despre ea, adica despre fericire, si nu despre orice fericire, ci despre fericirea in iubire.Nu se aseamana deloc cu celalalte fericiri,caci ele sunt doar fericiri si atat. In schimb ea, fericirea mea, adica fericirea dragostei apare la fel ca in iubire:intr-o pereche.Din pacate,se lasa insotita de gelozie sau suferinta,in majoritatea cazurilor.
Cine spune ca intr-o iubire nu exista gelozie? Ei bine,dupa parerea mea acela este un mare prost.Iubire inseamna afectiune,si nu doar atat,iubire inseamna incredere si ceva mai mult,iubire inseamna griji in plus,adica iubire,si iarasi ajungem la fericire.
Cum fac eu de totul la mine se rezuma la fericire? Probabil pentru ca sunt un om fericit.Si chiar sunt.
Chiar daca dragostea presupune uneori tristete,sunt un om fericit chiar si atunci.De ce? Pentru ca odata ce ai ajuns la fericire, ea nu va pleca niciodata cu totul din viata ta,iar la un moment dat, te vei trezi cu fericirea la usa. 
Imi place sa cred ca fericirea asta e atat de dreapta cu oamenii pentru ca este data de Dumnezeu,insa,oare exista oameni care nu au intalnit-o inca?Iar daca au avut-o, la ei de ce nu s-a mai intors?
Aici este deja vorba despre OAMENI.

6 comentarii:

  1. Încearcă sa nu mai fi asa subiectivă.Oamenii care citesc bloguri nu caută neapărat definiții despre fericire si lucruri vitale.Încearcă să scrii cu adevărat interiorul tău daca tot te-ai apucat...si vor veni si cei cu întrebări si argumente prosi contra.No hate,doar părere,tu ai cerut.Dar e dragut si diferit.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm,multumesc de sfat, insa tin sa te anunt ca in fiecare articol exista mai bine de o jumatate din mine,greul pentru cititori apare pentru ca las mai greu sa se vada acest lucru.

      Ștergere
  2. Then open your self more!Sper că nu te-am supărat.Continuă să scrii,așa vei fi mereu în viață.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place, ideea este să scrii, pe parcurs vei simți să scrii poate unele lucruri și să le faci cunoscute altora sau poate că vei scrie doar de dragul de a scrie: lucruri nu neapărat personale, doar creații. Important e să scrii! Îți urez multă baftă!

    RăspundețiȘtergere