luni, 26 mai 2014

Slabiciunile mele:Ce inseamna EL pentru mine

Fiecare din noi ajunge la un moment dat sa iubeasca si sa simta pe propria piele atributiile iubirii,venind pentru fiecare acea zi minunata in care se naste o poveste pentru suflet.
Povestea mea a inceput intr-o zi friguroasa de februarie,mai exact ziua 15,in care mi-am dat seama ca de atunci incolo viata mea avea sa ia o intorsatura radicala.Totul avea sa se schimbe,poate chiar si eu,dar am ales in schimb,sa descopar o noua parte din mine,si astfel am aflat cine sunt.
Vreti sa stiti cine sunt? Sunt acea persoana care va fii mereu acolo sa il sprijine,acea persoana care va fii mereu geloasa chiar daca nu ar avea motive sa o faca,acea persoana care il va sufoca in mesaje si il va trezi dimineata la ora 10,desi lui ii place tare mult sa doarma pana pe la pranz.
Nu sunt siropoasa in acest moment,defapt,nu sunt siropoasa DOAR in acest moment,si singura persoana care ar putea sa confirme asta acum,oricand,este EL.
Il iubesc,si nu mi-e rusine sa recunosc asta.Nu mi-e rusine sa recunosc ca,datorita lui am ajuns la FERICIRE.
Daca iubesti cu adevarat,se spune ca faci sacrificii in diverse situatii. In cazul meu,acest moment nu a sosit inca,dar sunt pregatita sa fac tot ce pot pentru a salva iubirea.
In concluzie,Cristi este baiatul pe care il iubesc din toata inima mea,fiind si prima mea iubire de altfel,si nu regret nici o clipa ca am asteptat pana la aceasta varsta ceea ce mi-am dorit mereu,si anume,ca prima mea iubire sa fie una sincera,fidela si devotata,de care sa imi amintesc cu placere toata viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu